Det kanske inte är viktigt för dig, men det är viktigt för mig

Jag blir så otroligt trött på egoistiska personer som inte kan se utifrån andras perspektiv, bara sitt eget. Som jag nämnde i ett annat inlägg så är jag trött på att vara snäll för jag alltid ställer upp. Det är verkligen inte roligt när människor inte kan ställa upp på mig när det är viktigt för mig bara för det inte är viktigt för den personen när jag gör tvärtom och offrar mig och ställer upp fast jag egentligen inte kan, men jag gör det för det är viktigt för den personen. Jag har offrat mig genom att strunta i vissa saker när det kommer till skolarbetet. T.ex. när jag behövt plugga inför en tenta jag ska ha dagen efter. Jag gör saker för personer för det är viktigt för dom, för jag är snäll och bryr mig, men det är inte alls roligt när jag inte får samma åtgärd tillbaka.
Längtar tills när jag flyttar till Habo och slipper vissa personer, för då slipper jag det här problemet. När jag har gjort det tänker jag börja fokusera på personer och bry mig om dom som FÖRTJÄNAR det! För ärligt talat, en del förtjänar fasiken inte det alls i överhuvudtaget!