2014 - året som har gått

Beskriv året med tre ord.
Lycka, skratt och minnesfullt!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
When we dig for gold in the USA, let me take a selfie, all of me, din soldat,
gangnam style.

Vart reste du under 2014?
Endast till Habo och Linköping nångång och Finspång några gånger (om bara i Sverige, ej varit utomlands)

Vad har du blivit bättre på?
Att äta mer mat

Vad var extra bra?
Jag träffade mannen i mitt liv!

Lärde du känna några nya människor?
Ja min älskling då vi träffades under det året och sen fått lite kontakt med några i skolan

Bästa valet du gjorde?
Att jag blev tillsammans med Tobias, flyttade ihop och friade till honom!

Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Jag jobbar inte

Största framgång på det privata planet?
Osäker

Vem saknade du?
En person jag sade upp kontakten med och min bror som jag inte träffat sen sommaren 2013.

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Försöka ta tag i studierna på direkten istället för att skjuta upp på dom.

Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Ja! Om inte ännu bättre med tanke på att Tobias och jag ska flytta till en större lägenhet precis bredvid skolan

Vad kommer du sakna från 2014?
Det ögonblicket jag träffade Tobias för första gången och den kvällen på skolans fest Trappan då vi umgås för första gången och det var då första kyssen skedde, samt den kvällen vi blev ett par.

Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat så jag slipper börja det nya året med att ta igen. *Suck*

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och godis

Och så slutligen; dina planer inför 2015?
Flytten

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Plugga hårdare!

En gammal bild på mig och Tobias. Här hade vi inte varit tillsammans länge alls. Ca 2 månader kanske. Var iallafall i våras. Jag kommer se tillbaka till 2014 som det året då jag träffade Tobias, då vi träffades i början på året, i slutet av Februari. Det var vårat år kan man säga. Sen vi blev tillsammans 20 Mars har vi knappt varit ifrån varandra, så nästan under hela 2014 var vi tillsammans.