Redigering

 
Sitter mitt i natten och redigerar lite bilder samtidigt som jag äter lite kladdkaka och lyssnar på musik. Pausar emellanåt för att kolla på Vänner. Någon mer som brukar titta på den tv serien? Jag har sett den hundra gånger i flera års tid! Tröttnar aldrig! Är jag den enda som gillar att vara vaken på nätterna och är piggast då?
 
Annars har jag inte gjort så mycket idag (igår blir det eftersom klockan är över tolv nu på natten). Blev en promenad till Öb för att köpa glass. Idag står städning på schemat och lite annat smått och gott. Inte det roligaste, men sånt som måste göras. Jag funderar på att dra till utomhusbadet vi har här i närheten om vädret tillåter det.
 
#1 / / Linda:

Vad fin du är :)

Svar: Åh tack snälla du!
Emma

#2 / / Izabella:

Älskar serien vänner, min favorit i den serien är Joey! Vem är din favorit? :)

Svar: Visst är den underbar :) Åh Joey är jätterolig! Jag har många favoriter så svårt att välja, men måste jag så väljer jag Chandler, Phoebe, Ross och Rachel. Monica är den som är minst rolig tycker jag
Emma

#3 / / Fanny:

Jättefin bild :)

Svar: Tack så mycket :D
Emma