Sol och shopping

Vi åkte till en camping igår som heter Axamo för att bada och sola där. Jag kunde dock inte bada. Blev en glass också och fika där. Efter det åkte vi in till Jönköping och kollade i affärerna och jag fick med mig rengöringsmedel till kameran, en billig bikini hem och en stickad tröja som är perfekt att ha på sig vid kalla sommarkvällar. Dagen igår var alltså helt suverän. Det blev dock lite jobbigt igår kväll för jag fick en stor slängd av allergi efter jag höll i Tobias kanin. Det kliade som en galning i ögonen att jag tillslut inte kunde titta, så fick lägga mig en stund och det hjälpte.
 
Idag tror jag inte det kommer hända så mycket. Det blev en timmes promenad fram och tillbaka förut då vi gick till Erikshjälpen med svärmor och hittade oss en jättebillig maskroslampa. Så mycket mer kommer jag nog inte orka idag. Sovit ganska så dåligt i två-tre nätter nu, så skulle vara skönt att ta det lugnt idag. Det enda jag kanske vill göra är eventuellt ta en kvällspromenad, men vi får se!
 
#1 / / Linda:

vilka fina bilder.