En del shopping

Massa spring på Ullared igår där jag hittade en hel del saker. Det blev ännu andra omgång innan lunchen (blev lunch på Burger king), samt ett besök på Netonnet. Efter all spring efter två timmars sömn igår börjar jag äntligen känna mig lite piggare idag, men man känner sig fortfarande matt i kroppen. Somnade straxt innan nio igår kväll och vaknade sen flera gånger genom hela natten och vaknade sent, men jag har iallafall sovit väldigt många timmar.
Jag är iallafall väldigt nöjd med sakerna! Hade dock önskat att jag hade hittat några snygga t-shirts där. Är jag den enda som tycker att Ullared har dåligt sortiment gällande kläder? Varje gång jag varit där har jag knappt hittat någonting alls. Nu hittade jag iallafall lite kläder. Jag hittade inte allt jag ville ha till min systemkamera. Det enda jag hittade var stativ, så jag gick till Netonnet där jag köpte ett filter som skyddar objektivet ifrån UV strålarna, samt gör färgerna klarare, t.ex gör himlen blåare och gräset grönare, och tar bort det som speglar sig när man fotar vissa motiv. T.ex när man fotar sjöar eller bilar, men också ger mer slutartid. Fjärrutlösare och rengöringsmedel hittade jag inte tyvärr. Jag tänkte göra en video någon dag framöver på vad jag köpte i Ullared.
Håll utkik!
Sista bilderna ifrån fotorundan i Mullsjö
#1 / / Vanessa andersson:

undebara bilder :D

Svar: Åh tack!! :D
Emma

#2 / / nicolinda.blogg.se:

Åh vilka fina bilder!! De är som tagna ur ett minne. Älskar ljuset, kontrasten, mättnaden.. Allting.

Tycker du filtret till kameran är bra, det du köpte? Har du testat det mycket? :)

Svar: Åh tack! Ja det tycker jag. Ja det har jag gjort, ända sen jag köpte det i lördags och jag fotar lite varje dag :)
Emma

#3 / / Tuula:

Mycket vackra bilder! :) Längtar tills jag får råd med en systemkamera, då jädrans ska det fotas ^^

Svar: Tack :) det förstår jag. Det är riktigt roligt :)
Emma