Måste erkänna att jag känner mig awesome!

Och ja man får faktiskt skryta när man har gjort något bra för sig själv. Ge dig själv en klapp på axeln eller varför inte belöna dig någonting du vill ha.
Jag känner mig ganska så awesome faktiskt. Jag har nu klarat 2 år av 3,5 år av förskollärarutbildningen (när jag tagit igen vfun den här veckan). Inte alls långt kvar ju! Tyvärr nedvärderade jag mig själv genom att tro att jag inte skulle klara det här skolåret, då jag har haft enormt mycket och många bollar i luften, men jag lyckades ändå! Det gäller att tro på sig själv. Oftast är man starkare än vad man själv tror. Tyvärr har jag lätt för att tvivla på mig själv. Dels för jag har låg stresstålighet och jag avskyr att ha för mycket att göra. Tidigt i våras var det våran flytt, att fixa inför det, det var vfu, det var studier som var tvungen att göras, samt hade jag saker i fadderiet att göra. Jag var nära på att bryta ihop några gånger. Det var oro och ångest över att jag inte skulle klara saker och ting. När jag tänkte på allt jag hade att göra så blev jag gråtfärdig och man kunde känna hur hjärtat ökade i slag och jag fick nästan panikångest.
Jag har haft svårigheter i mitt liv också som har mycket med studier att göra. Så därför känner jag mig awesome att jag klarade allt, även om jag snubblade rakt in i målsnöret!