Mullsjö i morgon

Det blev ingen fotorunda idag då vädret tyvärr svek. Det är som vanligt alltså. Sen har min energi varit lite halvt sådär också, samt lite huvudvärk. Vi hann med lite Spacekubb iallafall och jag trodde jag skulle få hjärtinfarkt när jag såg en jättelång mask krypa sig fram på gräsmattan. Tobias tyckte självklart det var roligt, haha.
I morgon efter städning tänkte vi åka med hela älsklingens familj till Mullsjö för att handla, samt gå på en promenad där så då får jag chans till att fota! Om vädret tillåter det..
Förresten igår gick vi till affären för jag kände att jag ville köpa något gott. Jag "ger upp" just nu med bantningen, men jag tänker ändå ha koll och se till så jag inte äter lika mycket som förr. Jag fortsätter med bantningen sen efter sommaren. Nu vill jag bara leva som jag vill. Det blev Jappchoklad igår, jordgubbar och popcorn i olika färger doppade i karamellfärg.
Just det, jag fixade nyss min header. Det gjorde jag igår också, men den blev jag inte alls nöjd med