I brist på uppdatering

Jag vet att jag är kass på att blogga, men jag har för mycket just nu i mitt liv, men tänkte kika in här nu och bara berätta lite vad som har hänt. Just nu har jag praktik på en förskola samtidigt som jag ska förbereda mig inför fyra aktiviteter, samtidigt har jag uppgifter att ta itur med. MEN också förbereda inför flytt då vi flyttar om tjugofyra dagar, närmare bestämt 31 Mars. Som tur är så är det inte så mycket med fadderiet just nu. Jag känner att praktiken kom olämpligt då den är svår att koncentrera sig på, men får göra så gott jag kan och den är ju trots allt bara sju dagar till och flytten är snart över. När det är över kommer det vara lugnare. Jag kommer hem ifrån praktiken och är helt slut, men då hinner man knappt vila för då är det plugg och förberedelser inför flytt som gäller, men jag har inte hunnit med detta alls under praktiken än, utan jag har fått passa på att packa nu i helgen istället. Plugg har jag inte hunnit än, men det ordnar sig då det inte är så mycket egentligen. Jag får helt enkelt ta det dom dagarna jag slutar tidigare. Jag vill helst gärna vila under helgena också och det har jag gjort nu ikväll och i morgon blir det mycket vil och kanske lite packning.
 
Utöver det har jag färgat håret chokladbrunt nyligen och lagt i slingor, nopprat ögonbrynen hos Make up store, samt färgat dom och klippt håret. Men lite fester har det blivit också.