Apple

Idag kom min Macbook pro. Så nu har jag både en dator och en mobil av Apple. Har en iPhone 6s plus jag beställde häromdagen då jag hade en mobil med kass batteri som höll ca 30 min om man hela tiden höll på med den.  Gick väldigt fort måste jag säga iallafall för datorn att komma! Den kom i rättans tid då jag höll på att bli galen av att vara utan dator. Hade en stationär innan som jag sålde häromdagen då hårddisken behövdes byta ut och jag är inte expert på sånt, så därför sålde jag den billigt till någon som kan datorer. Sen sålde jag min bärbara som jag hade då den var för seg för mina behov. Jag vill börja göra videor, blogga och redigera, vilket den var för seg för. Måste säga att det är skönt att jag har fått dom sålt. Speciellt den stationära datorn med skärmen som tog stor plats. Nu sitter jag här med min Macbook pro som tar mindre plats och jag har massa utrymmen kvar på skrivbordet! Gillart!
#1 / / Anonym:

15 tum eller?

Svar: Nej 13,4
Emma