Bara några dagar kvar

Det är inte många dagar kvar alls här i Habo. På lördag åker vi nämligen hem igen tillbaka till Norrköping. Kommer bli tråkigt, men samtidigt skönt så man kan spendera resten av sitt sommarlov med vänner och släkt man har hemma innan skolan börjar igen. Det känns sorgligt att åka hem eftersom jag verkligen tycker om Tobias familj, Men jag längtar att få komma hem till vissa vänner, mina syskonbarn och mina föräldrar. Jag vill så fort som möjligt hälsa på mina föräldrar när vi kommit hem, jag saknar det. Ha syskonbarnen hos oss och dra med dom ut på härliga picknikdagar och bad och sol. Vi bor nära ett utomhusbad där det är gratis att bada och dit vill jag dra med dom. Och det är en anledning som är skönt att få komma hem också, ha nära till utomhusbadet då jag planerar på att gå dit varje dag när det är fint väder för att sola, bada och simma. Jag vill ha grillkvällar med härligt folk också och vi planerar att ha det redan på söndag, om alla kan och vädret tillåter det. Det sista vi tänkt göra den här veckan innan vi åker hem är Hjo på onsdag för att shoppa på Hem & Hobby och Gränna på torsdag för att sova över hos en kompis, samt handla polkagrisar. Mums!