Fika och fotografering

Om jag skulle bjuda på några bilder ifrån gårdagen (kommer fler vartefter)
Igår var vi hemma i Norrköping och åkte tillbaka till Habo på kvällen. Men innan dess så träffade jag och Tobias och hans familj min syster och mina systerdöttrar i Folkparken, då vi så gärna ville att Tobias familj skulle få träffa dom. Så det var alltså första gången för dom att träffas. Det blev fika i Folkparken och jag fotograferade min syster och barnen, samt blev det några bilder där jag är med. Mina systerdöttrar Wilma och Tyra fick en liten present av mig innhållandes små sandleksaker med godis i och Tyra ville inte ha någon fika alls, bara sitt godis hon fick av mg. Hon var så gullig emot slutet när hon vinkade hej då till alla och gav en kram.
 
Nu ska vi straxt ner till Tobias mormor och morfar för att fika. Napoleonbakelse! Mmm :)
 
#1 / / Sarah:

Fina bilder :)

Svar: Tack :)!
Emma

#2 / / Maria Pettersson:

Det låter som en mysig dag ! :D

Svar: Det var det verkligen :)
Emma

#3 / / Liene Svärd:

Vackra bilder här :)