Kärleken till fotografering

 
Det går inte riktigt att beskriva med endast ord vad jag känner när jag fotograferar och sen ser hur fina bilderna blir, när jag lyckas ta riktigt fina bilder. Det är så mycket känslor involverat och det enda sättet jag kan beskriva det på är känslor med glädjetårar. Några gånger när jag har lyckas ta riktigt fina bilder så har jag sagt till min sambo "åh gud så fina bilder. jag blir så lycklig att jag nästan börjar gråta". Den känslan får jag sällan över andra saker. Självklart finns det andra saker som ger mig glädjetårar, men på ett totalt annat sätt. Jag blir totalt överlycklig i hela kroppen och kan inte sluta le. Känslan är underbar och jag älskar den. Faktiskt älskar jag fotografi så mycket att jag vill inte endast vara en "hobbyfotograf" utan jag vill mer än så. Jag vill komma långt med mina bilder och fotograferingen. Jag är allvarlig med det jag gör och vill inte endast ha det som en hobby. Jag är så sugen på att köpa en massa utrustning till min systemkamera och jag vill bara lära mig och bli bättre. På lördag är planen att köpa Photoshop cs6 paketet där det även ingår Lightroom som många fotografer föredrar. Då kan jag äntligen börja fotografera i camera raw och få bättre och finare kvalité på mina bilder och kunna redigera bättre. För jag vill bli bättre och utvecklas. Jag skulle kunna tänka mig att öppna ett eget företag som fotograf och jobba med det vid sidan av, men jag vill vänta ett år eller helst till skolan är slut om ett och ett halvt år, så jag hinner bli bättre och lära mig mer tills dess, samt skaffa mig kontakter/kunder, att jag innan dess försöker synas och märkas för folk där ute. Därför kommer jag inom närmste framtiden att erbjuda en överraskning eller kanske fler.
 
#1 / / my:

Hej! Gillar ljuset o de fina färgerna i dina bilder! :) jättefina!

Svar: Åh tack!!!
Emma