Fotorunda ikväll

Det blev en fotorunda ikväll med älskling och hans kompis. Vi skulle bara ha gått till affären, men så blev det en lång promenad på 1,5 timme istället. Vi gick till ett fint ställe här i Habo och fotograferade. Igår kväll gick Tobias och jag en jätte lång promenad på 1 timme och 43 minuter. Vi förbrände över fyra hundra kalorier och gick ca åtta km. Vi kom till ett ställe som såg ut som landet. Jätte öppet med bara några få hus och ett stall med massa kor. Tyvärr hade jag inte med mig kameran, så det blev inga bilder, men vi tänkte gå dit en annan dag för att ta kort. Jätte vackert där! Men jag bjuder nu i alla fall några på kvällens fotorunda. Vi träffade på en katt på vägen hem och jag tvingade Tobias att hoppa i en vattenpöl som resulterade i att han fick smuts på benen. Allt för jag ska få en snygg bild, eller hur? ;)