Tvillingsjälar

Min sambo. Min älskling. Vi är så lika, men samtidigt så olika. Vi är som tvillingar, för vi är så lika, även utseendemässigt fast inte ens är släkt. Det är som att vi är skapta för varandra. Tvillingsjälar skulle man kunna kalla oss. Vissa saker är så läskiga. T.ex när jag går och nunnar på en låt tyst i huvudet och så sjunger Tobias den låten högt. Eller när jag tänker på något och Tobias tar upp det, men också har vi sagt samma saker till varandra samtidigt. Vi har personligheter som är lika så det är komiskt. Men ändå kan vi vara så olika på vissa plan också. Men vad jag älskar dig! 
#1 / / Emlizhemlis:

Bra blogg du har<3
Kolla Järna in min blogg emlizhemlis.blogg.se

#2 / / Potatis:

Vad gulligt. Har ni varit tillsammans länge?

Svar: Tack :) i 15 månader
Emma

#3 / / Mikaela:

Åh, jag vet exakt vad du menar med den sortens kärlek! Jag känner mer eller mindre EXAKT för min tjej. När vi träffades så bara hände det liksom. Så underbart! Glad för er skull :)

Svar: Ja visst är det underbart :) gick in och kollade på din blogg. Underbart med personer som vågar går emot normen :) tack detsamma!
Emma