Lyckad dag

Det var riktigt roligt idag på Folkparken med min pojkvän, syster och barnen. Vädret kunde ha varit bättre. Det regnade inte men det kunde ha varit sol.
 
Ända sen vi kom hem har jag känt mig enormt trött. Råkade somna till framför en film. Nu äter jag popcorn, gjorde dom på spisen för då är de nyttigare och dricker pepsi max framför musik och ska snart fortsätta se film. Jag såg förresten färdigt Vänner i natt och jag gråter alltid när jag ser på sista avsnittet. Jag vill bara fortsätta och se fler avsnitt men det går ju inte eftersom det inte finns fler, så funderar på att se om serien igen. Jag behöver inte alltid se handligen av serien, jag vill bara se skådespelarna tillsammans! Blir så lycklig utav det!
 
Hoppas jag lyckas somna hyfsat tidigt i natt (för er som inte vet så är jag en nattmänniska!) så man orkar gå upp när systerdöttrarna kommer tidigt på förmiddagen. Får se vad vi ska hitta på i morgon! Allt beror på vädret!
 
 
#1 / / Bintu Malm Fraser:

Jätte fina bilder :) Ni ser ut att haft det mysigt!

Svar: Tack så mycket! Det var det :kr
Emma