Visste du att jag....?

En lista med 50 punkter som ni kanske inte visste om mig.
 
1.       Jag gillar att vara på sjukhus
2.       Jag har som person väldigt starka åsikter
3.       Jag har sedan jag varit liten känt mig bekvämare med att umgås med män än med kvinnor
4.       Jag har fobi för att trampa på maskar som ligger på marken
5.       Min mammas spåtant sa när jag var 13 år att jag skulle upptäcka att jag är synsk när jag blir äldre
6.       Jag åkte in till akuten för blindtarmen när jag var 11 år
7.       Jag har svårt för mat vissa perioder (var nästan utan mat i två veckor för snart åtta år sedan)
8.       Jag tror på att andar finns
9.       Jag tycker att när vampyrer biter en människa på halsen för att suga ut blod är sexigt
10.   Innan jag träffade Tobias var mina planer på att flytta till England när jag studerat klart
11.   Jag vill åka iväg till England och jobba som aupair hos en barnfamilj någon sommar
12.   Jag gillar inte det svenska språket, jag föredrar det engelska språket.
13.   Jag har fem syskon
14.   Jag har två systerdöttrar och en systerson
15.   Jag var mobbad som liten
16.   Jag har velat begå självmord
17.   Jag drömmer om att bli skådespelerska och har gjort sedan jag var liten
18.   Jag har dyslexi, men tror ibland att jag har någon mer funktionshinder men vet inte vad.
19.   Jag älskar enäggstvillingar, tycker det är intressant hur de har blivit skapta och hur de funkar utvecklingsmässigt.
20.   Jag älskar allt som har med utveckling och jorden att göra. T.ex. biologi (främst evolution och genetik), astronomi, vetenskap, forskning, geografi, naturen.
21.   Jag älskar att sjunga och drömmer om att sjunga på en scen.
22.   Jag älskar sådant som har med sjukvård att göra.
23.   Jag tycker att naturkatastrofer är intressant, framförallt tsunamin och jordbävningar.
24.   Jag drömmer om att hyra bil och åka genom hela USA och stanna vid massa stater och bo där i några dagar för att uppleva en massa.
25.   Jag har sedan jag varit liten velat bo i USA och bli amerikansk fullt ut
26.   Jag började studera på omvårdnadsprogrammet på gymnasiet för jag ville bli barnmorska
27.   Utomlands har jag bara varit i Italien
28.   Jag har gått på teater
29.   Jag mår bättre av att ha barn i min närhet
30.   På min högra framtand har det lossnat som en liten bit och det var för jag ramlade ur en våningssäng när jag var liten
31.   Jag har haft tandställning
32.   När det kommer till roliga saker gillar jag spontantitet, inte att planera
33.   När det kommer till studierna måste jag planera, jag kan inte studera bara sådär om jag inte tänkt göra det
34.   Jag älskar snö
35.   Jag älskar att resa
36.   Jag tycker inte att alla människor är lika mycket värda (då menar jag t.ex. människor som mördar, våldtar och misshandlar barn)
37.   Jag har bruna ögon med lite grönt i, men som börjar komma mer ju äldre jag blir.
38.   När jag skaffar barn vill jag få tvillingar
39.   Jag gillar ovanliga namn, speciellt engelska/amerikanska. t.ex. Leo, Lucy, Adele, Julian, Theodore
40.   Jag gick om trean på lågstadiet
41.   Jag skrev egna låtar/dikter förr och är ganska bra på att rimma och komma på text
42.   Jag har dåligt självförtroende
43.   Jag vill ha biologiska barn, men också adoptera
44.   Jag skulle ha studerat i Västervik nu egentligen om jag inte kommit in i Norrköping i sista sekund
45.   Jag är emot abort
46.   Jag blir lätt uttråkad på livet om det inte händer något nytt hela tiden (kan vara något litet som att köpa en ny dator)
47.   Jag bodde hos fosterfamiljer när jag var liten
48.   Jag gick på behandlingshem och hos en logoped när jag var liten
49.   Jag är hellre hemma framför en bra film med massa gott än att gå ut och festa
50.   Jag var ingen typisk tonåring som var ute och festade och är inte fortfarande (händer ibland)