Dagens kvällsmat

Enormt gott måste jag säga! Jag som försöker gå ner i vikt nu vill ju äta mindre portioner än vanligt, men det är inte lätt att göra det när det är extra god mat. Den här pastasalladen innehåller gurka, grönpaprika, majs, feta ost, köttbullar, pasta (annars hade det ju inte varit pastasallad, hehe) och isbergssallad. Det som fattas är helt klart gröna oliver, det är ett måste i pastasallad.
 
Innan vi gick och handlade och gjorde pastasalladen var vi ute på en kort promenad med min systemkamera. Bilderna kommer upp senare idag eller i morgon!
#1 / / Louise - vitmossa:

Åh vad gott!!

#2 / / Lovisa :

Ett tips om du vill gå ner i vikt som funkade för mig, jag fastar 24 timmar 2 ggr i veckan, och varje morgon dricker jag svart kaffe med en klick kokosolja i! :) sen är promenader den bästa terapin/sättet att gå ner :) din pasta sallad såg väldigt god ut så kanske prövar det ikväll :)

Svar: Visst är det 5:2? Den passar inte mig tyvärr. Har ett förflutet då jag hade en kortvarig ätstörning och den dieten gör att jag inte blir hungrig alls tillslut, vilket inte är bra för mig. Tack för tipset iaf :) ja precis. Ska försöka börja med promenader. Ja den var extremt god :)
Emma

#3 / / Nimo:

Jättefin blogg! Kika gärna in min nystartade blogg
www.nouw.com/nimsan

Svar: Tack! Absolut ska jag kolla!
Emma

#4 / / N:

Gott!

Svar: It sure was :)
Emma