Mosters lillbus är hos oss

I natt har vi min systerdotter Tyra hos oss. Jag var på bio med min mamma och såg på En underbar jävla jul. Rekommenderar den då den var extremt rolig! Tobias fick ha Tyra så länge och jag hade inte träffat henne innan bion, utan Tobias fick ta emot henne när hennes pappa lämnade henne. Kollade på mobilen och fick då den bilden av Tobias som är högst upp. Lilla hjärtat! Så glad när hon sitter där vid julgranen! När jag kom hem så blev hon jätteglad och kramade mig. Vi gick sen till affären och efter det öppnade vi hennes presenter hon fick av oss då hon precis har fyllt 3 år. Bara Frost-grejer då hon är tokig i det! Efter det lagade vi tacos och sen tog jag och Tyra ett bad och lekte med badskummet som hon tyckte var roligt. Sen satte vi oss i sängen och åt glass och godis medans vi kollade på Frost och sen somnade vi och nu är jag vaken och kan inte somna om
#1 / / Eleonora Adriana ♥:

Så söt! :)