Not happened much

Nu har jag inte bloggat på ett tag. Sen sist jag bloggade har det inte hänt så jätte mycket kanske, men ändå lite grejer har hänt. Häromdagen hittade jag en soffa på en loppissida på Facebook för endast 700 kr inklusive bensinpengar. Kanon att personen kunde komma med den hit, då de flesta inte vill eller själva kan komma med den. När personen som hade soffan kom med den så fick vi den för 500 kr istället inklusive bensknpengar, för den var slitnare än vad hon trodde. Grejen var ju egentligen att vi skulle slänga den soffan vi hade och vänta med att skaffa en ny, för att slippa släpa på en soffa till den nya lägenheten, men när det var så pass billigt så kunde jag inte låta bli att slå till. Soffan är en divan också, precis vad jag har önskat mig jättelänge! Älskling och jag fick bära upp soffan själva upp till lägenheten, bara två trappor men det var ändå jobbigt men som tur var kunde man bära den i två delar.

Och i lördags förra veckan var jag och Joanna hos N och drack lite då hon hade en liten "fest". Var inte många där, men lika trevligt ändå tycker jag. Nästan trevligare faktiskt så man kan få höras själv, då man på fester varken knappt syns eller hörs för att det är så många där.