Hem en snabbis

Min fina kärlek. Efter att i hela mitt liv känt att jag inte har varit accepterad och älskad, så är jag nu glad att jag har en sambo/fästman/pojkvän som accepterar mig precis som jag är och med det ger mig kärlek!
 
Blev lugnt idag. Jag orkar inte vara i solen hela tiden. Iallafall inte såhär i början när det precis blivit varmt för kroppen är ovan. Men jag satt och solade en stund förut iallafall. Annars har jag bara kollat på Vänner idag och packat, för i morgon åker vi tillbaka hem till Norrköping en kort stund då vi åker tillbaka till Habo på tisdag igen. Sen är vi tillbaka permament till Norrköping 18 Juli. Måste säga att jag är enormt sugen på att göra vissa saker sen när vi är hemma igen. Träffa Johanna och umgås med henne. Åka och sola och bada som vi pratat om, samt fotografera. Men också vill jag hemskt gärna träffa en annan ny vän. Vi hade inflyttningsfest nyligen och alla kom så otroligt bra överens och det var grymt roligt! Så vi har pratat om att ha fest snart igen och bjuda samma personer, men vi får se när den festen kommer ske! Jag fyller ju år snart, så hade varit roligt att ha någon fest nåndag senare eller så för att fira mig i efterskott. Jag kommer ju bli firad samma dag när jag fyller år och eventuellt dagen efter också, men då är det med familj.
 
 
#1 / / Sanna:

Hej! Vilken superfin blogg du driver! :) såg din kommentar hos misslisibell!

Kika gärna in på min blogg om du har lust! :) Jag bloggar mestadels om skönhet!

Ha en fin dag! :)

Svar: Hej! Tack :) ska kolla!
Emma

#2 / / Susanna Maria:

Vilken underbar bild!

#3 / / Fru Boholm:

Underbart att du har hittat kärleken i livet. Det betyder så mycket.

Kämpa på med fotograferandet så kommer du att nå dina mål tillslut :)

Ha en fin dag.

Svar: Tack så mycket!! :)
Emma

#4 / / Amanda:

Så fin bild!

Svar: Tack!
Emma

#5 / / Boel:

Åh så fin bild!

#6 / / Liborius:

Fina:)

Svar: Tack :)!
Emma

#7 / / johanna wentzel:

Åå vad gulligt!! Kolla gärna min blogg Johannawenzel.blogg.se
Ha det bra

Kram!!

Svar: Tack! Absolut det ska jag kolla :) ha det bra. Kram
Emma