Min födelsedagsfirande

Blev en väldigt lugn födelsedag. Vi var hos min mamma och åt smörgåstårta och fikade. Satt och kollade på bilder på mig när jag var liten. Sen åkte vi hem.
Tack så mycket min fina pojkvän, min mamma och de bästa svärföräldrarna för min födelsedag och presenterna, och tack min svärmor för tårtan, fikat och mamma för smörgåstårtan. Måste säga att dessa personer är bland de viktigaste jag har. Jag är så tacksam för allt dom gör för mig och jag är väldigt tacksam och glad över att min mamma kommer så bra överens med Tobias och hans familj. 
Och jag vill också säga till er läsare: Tack så mycket för alla gratulationer!
 
#1 / / Linnéa Kero:

Mums, såg ju supergott ut (:

Svar: Det var det :)
Emma

#2 / / Linnéa Kero:

Mums, såg ju supergott ut (:

#3 / / Anonym:

Set såg jätte gått ut!!

Svar: Det var det :)
Emma

#4 / / Ida:

Grattis :) Så gott fikat ser ut :)
Nu har du chansen att få en länkning på min blogg. Kika in där för att läsa mer :)