Midsommarfirande

Glad midsommar allesammans! Idag får jag äntligen äta sötsaker. Åt lite godis förut och en bit jordgubbstårta och jag fick så otroligt ont i magen. Förmodligen för jag har vant både mage och hjärna utan sötsaker. Jag vägde mig i morse och jag har gått ner 4,9 kg på fyra veckor! - 1,4 kg sen förra torsdagen. Jag tar nu en paus ifrån bantningen så jag också får njuta lite av sötsaker nu i sommar, men äta i lagom mängd och se till så jag har koll på vikten och inte går upp. Så fortsätter jag med bantningen sen igen efter sommaren. Vi kom till Habo i söndags och nu sitter vi i Mullsjö som ligger utanför och firar Midsommar hos Tobias morbror med andra personer av hans släkt och hans familj och vi ska sova över här i natt. Vi åt midsommar mat förut, efter det blev det jordgubbstårta och ikväll blir det grillat.
Hur firar ni midsommar? Har ni några traditioner?