Thailändskt

Väntar på att tvätten ska bli klar och sen får jag se om jag bara ska göra ingenting idag eller om jag ska iväg och träna sen. Jag längtar iaf till lunchen när jag ska få äta en guddomlig god mat som blev över ifrån igår kväll! Och vad är det? Jo thaimat såklart!
En maträtt jag skulle kunna leva på är helt klart thailändsk mat eller wok. Vi beställde ifrån Spicy Hot igår kväll för ingen av oss kände för att laga mat och det tar tre minuter att gå dit. Våran lägenhet i den här byggnaden vi bor i ligger bredvid Spicy Hot så det är nära och bra och jag verkligen älskar den här maten! Om jag var tvungen att välja en maträtt att få kvar här i världen ifall man var tvungen att välja bort maträtter, så skulle jag välja att ha kvar thai/wokmat. Behöver jag ens säga hur glad jag är som fick massor med mat över så jag kan äta det till lunch också? Så nu sitter jag här och längtar tills det är dax för lunch, haha.
Vad är eran favoritmat?
 
 
 
#1 / / Oslofru:

Gott det där såg ut :)

Svar: Det var det:)
Emma