Amerikanska pannkakor

Vi hade systerbarnen här över dagen idag och till kvällsmat blev det massvis med amerikanska pannkakor! Det uppskattades märkte jag. De äter som mest när det är pannkakor. hehe.
Annars har vi mest tagit det lugnt idag. Blev en stund utomhus i lekparken förut när vi var påväg till Öob där vi handlade lite. 
 
I morgon börjar min VFU på förskolan i två veckor och jag är nervös!
Så är det alltid när jag ska börja på en ny förskola. Det ligger en bit, det tar en timme och en kvart att gå dit,
så det är tänkt att gå dit varje dag och hem.
Blir mycket motion iaf och kommer då inte orka gymma under dessa två veckor, men med tanke på att jag kommer få 2,5 timme promenad varje dag så behövs inte det. 
Men jag kommer sakna gymmet. Jag gillar det och jag trivs där. Jag får göra styrketräning hemma eftersom jag har börjat att bygga muskler,
så vill jag inte att det ska failas med att byggas upp för jag inte gör något med det under två veckor.
Finns ju en del grejer man kan göra hemma med styrketräning.