En sväng utomhus

I söndags kom barnen och sov över hos oss som ni vet. Var riktigt mysigt! Älskar kvalitetstid med mina fina syskonbarn. De åkte hem sen på måndagen och vi hann med en sväng ut innan. Annars var vi inne och kollade på Alfons Åberg. Mosters minsting har slutat med blöja nu. Stora tjejen! Snart blir hon tre år! Och min stora prinsessa fyllde precis sex år. Sist jag träffade dom var för ca en månad sen innan den här gången och det känns som dom har utvecklats jättemycket på så kort tid. Tyra den minsta började helt plötsligt prata hela meningar och förstod när jag pratade med henne genom att nicka med huvudet och hon sa till när hon ville gå på toa. Och så Wilma som känns så "vuxen" på något sätt och började använda ord hon aldrig använt tidigare och lät helt enkelt mer förstående. Helt otroligt vad tiden går fort!
 
Jag vet att jag har varit ganska så dålig med att fotografera på sistonde, men det är för det har varit mycket, men nu har jag en hel del bilder att bjuda på när jag fotade syskonbarnen. Fler fina bilder kommer att komma och jag tänker gå tillbaka till hur det var innan allt hände med det som nu har varit mycket! 
#1 / / Emma :

Plankar du fortfarande? Kul att höra hur det går...

Svar: Nej det gör jag inte. Försökte men klarade inte mer än 1 minut. Föll bara ihop på golvet hela tiden.
Emma