Förslag på namn i sociala medier?

Jag vill verkligen satsa stort på bloggen och att synas överallt på sociala medier, men jag är trött på mitt så kallade smeknamn som jag använder överallt och det är antingen MissElizabeth eller Emma Elizabeth. Jag vill ha något annat! Något som är unikt och bara mitt, som jag kan använda överallt som inte är upptagen någon annanstans och därför måste heta något annat. Något som låter vackert, moget men ändå annorlunda. Det ska innehålla mina favoritbokstäver E,m, i, l, w och eventuellt y. Helst utan miss i namnet. Mitt efternamn avskyr jag så det vill jag absolut inte ha i namnet. Kan eventuellt tänka mig att ha något med sambons efternamn som är Sjöberg då vi ändå ska gifta oss i framtiden och jag ska ta hans efternamn. Någon som har tips eller kommer på något fint namn genom att sätta ihop olika bokstaver till ett fint namn? Innehållande de bokstäverna jag vill ha med. Jag kan tänka mig ha med de första bokstäverna i mitt namn. Att smeknamnet börjar på Emm eller Em. Var det verkligen nödvändigt att mina föräldrar döpte mig till Emma med världens tråkigaste efternamn som gör det svårt att skapa smeknamn. Jag menar, det går inte att göra Emma till ett smeknamn. Jag vill knappast kalla mig för Emmis eller Emmisen för det är för barnsligt. Det ska vara enkelt att uttala och ett namn som lät fastnar på människors minne.
 
Namnet ska verkligen presentera mig som person och det ska passa när jag blir äldre också. Jag vill som sagt att det ska låta vackert och moget, då jag vill kunna använda den här bloggen när jag blir äldre och har barn.
#1 / / Joline strömberg:

Emmiisen, Emzan, emmizh