Lista - Om jag får välja

Sommar eller vinter?
Sommar all the way. Jag avskyr verkligen vintern. Men hade jag kunnat välja vår hade jag valt det
 

Jeans eller klänning?
Jag avskyr att ha jeans på mig, klänning också, men får nog välja klänning ändå

Morgon eller kväll?
Jag är en kvällsmänniska och har som mest energi då

Pizza eller hamburgare?
Pizza

Simma eller sola?
Simma

TV eller dator?
Dator då jag sällan kollar på tv

Stad eller landet?
Älskar landet! Så vackert och fridfullt.

Blond eller Brunett?
Brunett

Långt hår eller kort hår?
Långt

Lägenhet eller hus?
Hus! 

Jeans eller leggings?
Leggins! Är bekvämast!
 

Bil eller buss?
Bil! Avskyr verkligen att åka buss.

Plugga eller jobba?
Pluggat har jag gjort i nästan 19 år och jag längtar efter att jobba. Så jag säger jobba.

Pool eller havet?
Pool. Tycker det är läskigt att bada i hav. Haha

Singel eller förhållande?
Förhållande!

Planering eller spontanitet?
Beror lite på vad det är, men jag älskar när man kommer på en idé att göra något roligt bara sådär

Katt eller hund?
Hund!