Badhuset och nervositet

Idag var jag och min älskling med min mamma på badhuset i fyra timmar och solade och badade. Gjorde pastasalladen igår som jag gjorde häromdagen som jag lade upp "här" och tog med det till badhuset. Vad det är mycket godare att äta utomhus i fint väder! Vi gick till badhuset som tar en halvtimme och när vi kom dit solade vi och älskling och jag badade lite inomhus också i äventyrsbadet där vi jagade varandra och lekte kurragömma, haha, och sen hoppade vi trampolinen utomhus och jag simmade sammanlagt tio längder, sen blev det en promenad hem på ytterligare en halvtimme, så idag har jag rört på mig! 
 
Kom hem för ett tag sen och jag har fixat och förberett mig lite inför nolle-p, "här" har jag skrivit vad det är och föreberett inför den nya veckan som börjar i morgon då vi ska förebereda allt inför nolle-p som börjar näst nästa vecka (alltså 17 Augusti, men smygstart på söndag nästa vecka den 16e och håller på i två veckor framåt) och på fredag är ju fadderutbildningen och då ska vi inom fadderiet turas om att prata och jag hatar nämligen att stå framme och prata inför en massa människor, så jag är väldigt nervös!
 
Förresten vägde jag mig i morse igen och då stod det - 1,7 kg på vågen och detta är vad jag har gått ner sen förra söndag då jag började med viktnedgången, väger mig lite väl för ofta ibland, men kan inte låta bli.